wtorek, 10 lipca 2012

Kibic

Jak już mam chwilę, żeby zrobić zdjęcia, obrobić i napisać posta, to mi galeria zdjęć nie działa :( Ale mam nadzieje, że tym razem się już uda.  Dzisiaj zaległy layout wykonany na zjazd w Warszawie.

 Na zdjęciach Junior, który pod wpływem wszędobylskich reklam Euro na dwa miesiące stał się prawdziwym fanem futbolu. Zaopatrzył się (z pomocą bliższej i dalszej rodziny również) we wszelkie akcesoria - strój reprezentacyjny, koszulki, skarpetki, szalik, czapki, opaski, nawet gwizdek i slipki :) Tylko biedactwo nie obejrzało sobie żadnego meczu, bo nie mamy telewizora :P


Układ podobny do poprzedniej strony piłkarskiej - dużo warstwowych kół, piłki, girlanda na sznurku ( teraz już przymocowana ćwiekami :P), flagi na wykałaczkach, trochę stempelków, journaling w kieszonce pod zdjęciem.


A tak wyglądają obie strony obok siebie

2 komentarze:

  1. Świetna praca! Dopracowana do perfekcji!
    A kibic "full wypas" Moje dzieciaki musiały zadowolić się flagami.. choć nie powiem Córka uplotłam sobie z muliny biało-czerwoną bransoletkę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. na zdjęciach Twoje prace wyglądają równie wspaniale jak w rzeczywistości

    OdpowiedzUsuń