środa, 13 kwietnia 2011

Piętrowo i prezentowo

Żyję, żyję - choć ledwo... Przepraszam wszystkich, że nie odwiedzałam Was ostatnio, ale trochę cieplej się zrobiło i aż szkoda tkwić w domu, a przez kilka ostatnich dni na dokładkę dopadło mnie coś i walczę, ale z miernym skutkiem, i nawet jeżeli udało mi się znaleźć siły na odwiedziny, to już nie dawałam rady pisać komentarzy. Wybaczcie, obiecuję poprawę.

*********

I'm sorry I've disappeared, but I haven't been well lately and simply didn't have stamina to sit at the comp and visit you, and even if I did it was too much to comment.  I promise to be back as soon as I feel better. 

On the crafty side I tried to keep busy, but with all the imagination gone I simply made a lift of some old work from "Creativity" magazine. The decoupage is a stamp I handcut and mounted on 3D foam

*********

Żeby nie być tak całkiem bezproduktywną zrobiłam karteczkę, ale z powodu braku weny jest to tylko lift pracy ze starego numeru "Creativity". Kwiatek to stempel Viva Decor wycięty w 4 warstwach i zamocowany na kosteczkach dystansowych. W sumie miała być na wyzwanie Lemonade, ale jakoś tak wpadł mi pod rękę stempel z Allegro, więc nie spełnia wymagań...




I jeszcze na koniec miły akcent - spotkała mnie dzisiaj niespodzianka - odebrałam niezapowiedziany liścik od Janeczki, a w nim takie cuda! Dziękuję ci, kochana, sprawiłaś mi wielką radość, z trudem obroniłam naszyjnik kiedy pokazałam mamie Twoje prace!!!


*********

And here's a picture of a surprise gift I got from Janeczka, she's such a lovely warm person,  go and check beauties she can make!



.

6 komentarzy:

  1. Another beautiful creation. Love the dimension. Feel better soon...and don't worry about us....you'll be back around when you're feeling well. Everyone deserves a break....especially if they're trying to feel better!

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful card!
    Hugs and smiles

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny efekt z tymi warstwami osiągnęłaś!

    OdpowiedzUsuń
  4. I tak jest świetna!
    I takie cudne do tego prezanta:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jest taka iście wiosenna, i wiem z jakich papierków ;]

    OdpowiedzUsuń