wtorek, 5 kwietnia 2011

Craftshow - fotorelacja

Tak jakoś ostatnio nie mam ochoty wiele pisać, za to zdjęć będzie duuużo! Przybyłam, zobaczyłam, poległam w walce z chochlikiem zakupowym ( uwaga na przyszłość - jechać bez karty :P), zaopatrzyłam się na następne kilka lat w papierki i trochę dodatków, wyściskałam stare znajome i poznałam wiele nowych osób, pooglądałam ciekawe pokazy i zaraziłam się sutaszem, wyoglądałam i wymacałam prace znane wcześniej tylko z internetu.... Pisze podanie o wydłużenie doby i zwiększenie wypłaty :P A teraz już zdjęcia:
 **********
There's been a largish scrappy meeting in Cracow last Saturday. I've been there, I'vee seen it, I've bought all I need and lotsa more.... I've met and hugged lovely ladies I've known before and met a bunch of new friends, I was lucky to see in person some wonderful works I've only known from the pictures. There's been some interesting courses and I learnt some new things, now just to persuade the bank for a bigger loan and make days longer to try it all! It was real fun and I hope to be able to go again next time! 

Nasza ekipa:/We, ourselves and us:










Pokazy ozdabiania wianków Flory i embossing na lodowato Nowalinki: /Flora's "Easter Wreath" show and Nowalinka's freezer embossing techniques:









Piękne malowane ręcznie pisanki mamy Ani. /Hand painted easter eggs




Moje zdobycze - zakupy, prezenty i wymianki. /My gains, both from shopping and gifts and swaps.




Dziekuję dziewczyny za towarzystwo, kreatywne pomysly i porady!Szczególne podziękowania dla Marysi za transport oraz Selennei i Annelice za dotrzymywanie towarzystwa przy zakupach! /Thank's everyone for everything and being there, making the meeting such fun!




2 komentarze:

  1. Those eggs are amazing! Looks like you had fun. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana nawet nie wiesz jak się cieszę ze mogłyśmy się zobaczyć no i koniecznie muszę się z Anną do Ciebie wybrać :)
    Rak przy okazji coś mi się zdaje ze podkradnę Ci kilka zdjęć :)
    Muszę w końcu sama napisać o Craftshow, bo jako mi to ucieka...

    Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń