piątek, 18 lutego 2011

Pudełeczko/A box

Dalej w klimatach porządkowych. Zrobiłam sobie pudełeczko-segregatorek. W tej chwili włożyłam do niego zapas wycinanek podzielonych tematycznie, czy tak zostanie - zobaczymy :) Pudełko robiłam pierwszy raz, i zrobiłam trochę błędów w projektowaniu, przede wszystkim za dużo jest przegródek. No i w sumie jak przymierzyłam do półki, to mogło być wyższe. Ale ogólnie jestem dość zadowolona, tylko jeszcze muszę je ozdobić i dorobić zapięcie. Zdjęcia oczywiście robione w nocy :P









*************
 Staying on topic :P - I made an accordion box for my diecuts. It's pretty big to match my cubicles, about 9 x 5 inches and 3,5 inches thick. It still needs some decorations and a proper clasp, the ribbon doesn't hold the flap too well. I've made such a box for the first time and next time I need to make some changes, there are too many folds to the accordion, and it could be a wee bit taller, because some of my stuff doesn't fit. But overally I'm rather pleased with the effect and will sure make some more, they are fun, fun!


And to finish off, a picture of some homemade multigrain bread I made today. It's yummy!
******************
A na zakończenie zrobię wam smaka zdjęciem chlebka z ziarenkami słonecznika, zarodkami pszennymi, otrębami i płatkami owsianymi i jęczmiennymi :) Pyszne i jakie zdrowe!

3 komentarze:

  1. a mnie sie bardzo podoba :* tez by mi sie takie przydalo na filc w arkkuszach:) jednak ja takich cudow zrobic nie potrafie :) mmmm chlebek napewno pycha )

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak chcesz, to napisz do mnie na maila z wymiarami jakie potrzebujesz. Tylko będę bez dostępu do kompa przez cały tydzień, to odpisze jak wrócę.
    gunnila@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Iwonka ja Ci dam dobrą radę...:D Ty koniecznie pochowaj te swoje cuda w marcu:D Co by przypadkiem nie poginęły hihi;) :*

    A tak na serio to świetne masz pomysły:*:*:*

    No i chlebuś-mniam! U nas się chlebka nie kupuje tylko się zawsze piecze więc wiem jakie to pyszności:D Chleb sklepowy już nie smakuje:D

    OdpowiedzUsuń