czwartek, 15 grudnia 2011

Dzień szósty - gwiazdki/Day six - stars

Dawniej takie gwiazdki jak pamiętam robiło się i w domu, i w szkole, nie tylko zresztą na choinkę, ale od tamtego czasu całkowicie zapomniałam jak się je składa. Dzięki niech będą za internet, a przy okazji dowiedziałam się też, że maja one nazwę - gwiazda morawska lub Frobela. Pierwszą składałam 3 razy i spędziłam chyba z pół godziny nad schematem, ostatnia powstała w mniej niż 10 minut :) W sam raz projekt do robienia "w międzyczasie" czekając aż obiad się odgrzeje, co jest ostatnio moim jedynym tak zwanym czasem wolnym :P. 10 gwiazdek z pasków szerokości 1 cm i 2 szer ok 1,5 cm - szerszych nie da się zrobić ze standardowej kartki A4 jakich używałam do przygotowania pasków.



Long, long time ago we used to make these stars as decorations at home and at school. But since then, I absolutely, totally, completey forgot how to make them, and I had to search for a tutorial on the internet. The first one I folded and unfolded and refolded three times and I spent about half an hour trying to read the instructions correctly. the last one took less than 10 minutes, including preparing paper strips. It's a perfect project to make in the meantime, waiting for the food to reheat which is lately my only so called free time. There are 10 stars made with 1cm wide strips and two more with strips wide 1,5 cm which is the most we can do with strips made of a standard A4 sheet.


trudność (difficulty) 4
czas (time) - 2
koszt (cost) - 1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz