sobota, 7 kwietnia 2012

Smacznego jajka!

Jakiś czas temu miałam szczęście i wygrałam candy u Jacque's, więc powiadomienie z poczty o oczekującej przesyłce nie było dla mnie niespodzianką. Natomiast wielkość pudła, które zaprezentowała mi pani na poczcie już owszem. "A tam, przesyłka zza oceanu, to naładowali tych worków powietrznych" pomyślałam po zważeniu paczki w rękach. W domu przekonałam się, że nie było tam worków ani folii bąbelkowej - było natomiast "kilka" kwiatków z Wild Orchid Crafts o takich:

Prześliczne wzory, i pełny wybór kolorów! Dziękuję Jacques i właścicielom WOC!

**********
Some time ago I've been lucky to win a candy at Jacque's joie de vivre, so a post office call was not much of a surprise. But, the size of the box presented to me was! Well, I thought, it's a long way across the ocean so it's probably full of air pockets and such. Well, it wasn't! It's been full of beautiful flowers from Wild Orchid Crafts in colour assortment! Thank you, Jacque! 


Soon enough, I sat down to use them on my wreath:


*************
Nie mogłam się oprzeć takiemu bogactwu kolorów i szybciutko uwiłam sobie wianuszek wiosenno-wielkanocny, którym chciałam wszystkim złożyć świąteczne życzenia


zdrowych, radosnych i spokojnych Świąt Wielkiej Nocy, smacznego jajka, mokrego dyngusa, odpoczynku w rodzinnym gronie i dużo inspiracji

3 komentarze:

  1. Rzeczywiście, zawartość bardzo imponująca - Jacque jest niezwykle hojna! Pięknie te kwiatki wykorzystałaś! Radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech cud pustego grobu napełnia Twoje serce pokojem i radością,a Zmartwychwstały Pan błogosławi.
    Radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ten wianuszek:)
    Piękne kwiatuszki, to teraz czekamy na prace z nimi :)

    OdpowiedzUsuń