piątek, 20 kwietnia 2012

Komunijnie

Sezon komunijny rozpoczęty! Zrobiłam kilka kartek (część jeszcze czeka na obfotografowanie) w różnych formach.
Moja pierwsza kopertówka. Model łatwy, prosty i przyjemny, choć nie zostanie on moim ulubionym, jakoś brakuje mi w niej "tego czegoś", pewnej elegancji krawędzi i "matowania". Może następnym razem spróbuję z całego arkusza. Czeka jeszcze na napis.


Portfelik - bardzo przyjemna forma



Dobrze już znana kartka sztalugowa. Zachciało mi się szyć ręcznie srebrną nicią.....


I na koniec karteczka kaskadowa. Ta chyba podoba mi się najbardziej.




I na koniec dobra wiadomość dla wielu polskich scraperek W Galerii Papieru dodruk kolekcji Usłane Różami!!! Mnie to cieszy wyjątkowo także dlatego, że na te kartki komunijne pocięłam resztę swoich zapasów! Przy okazji na blogu GP również candy:



2 komentarze:

  1. Piękne! Mnie najbardziej spodobała się sztalugowa :) Ja na kartki komunijne też resztki tej kolekcji pocięłam, trzeba się wybrać na zakupy...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń