niedziela, 6 marca 2011

Karteczka wyzwaniowa

Karteczka na wyzwanie w Art Piaskownicy.  Liftowana kartka:

Coś romantyczne klimaty mi się trzymają, nawet chyba trochę shabby shic, który jest zupełnie nie w moim stylu poza pracami z papierem... Ponieważ wykorzystane są tylko 3 kolory, zgłaszam ją również na wyzwnie w Diabelskim Młynie.
 **********
A card for Art Piaskownica  lift challenge. Another one very sweet and delicate, it's soooo not my style outside of cardmaking...?It also fits the "three colours" challenge at Diabielski Młyn


8 komentarzy:

  1. Przejrzałam bloga... śliczne karteluszki :)
    Mam nadzieję, że dobrze Ci służą bloczki do stempelków, pozdrawiam cieplutko - Ania
    ps: pozwolę sobie zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. For something "outside" your style, it certainly is beautiful! You did a fantastic job with this.

    P.S. I know you mentioned that you couldn't use my freebie sentiments because they were in English. If there is ever one you wish to have done up in your language, just let me know. I'll gladly work one up for you as a freebie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka świetnie zliftowana, a romantyczne klimaty tkwią w każdej, nawet tej najbardziej "twardej sztuce" :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna delikatna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne ta karteczka, a ta czekoladowa z poniższego postu też urocza :) Zapraszam jeszcze dziś wieczorem na wyniki mojego candy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się że Ci się podobają :)
    A karteczka, w takich dziecięcych spokojnych kolorkach, bardzo ładna, umknęła mi wcześniej jakoś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szukałaś ostatnio dobrych rozwiązań na przechowywanie, różnych przydasi znalazłam coś takiego, zobacz:
    https://lh5.googleusercontent.com/-Cyc4zNnjrsI/TXcTfWyoTCI/AAAAAAAAHY0/5_1JLQ9tDrM/s1600/ribboncarousel.jpg

    Łatwo wbrew pozorom to wykonać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kartka . Taka delikatna .
    Pozdrawiam Mila

    OdpowiedzUsuń