czwartek, 21 lipca 2011

I jeszcze w brązach/More browns

Przez długi czas na mojej półce straszył taki gotowy album, na który ciągle nie miałam pomysłu. Dodatkowo okładka jest umieszczona w specjalnej koszulce plastikowej i nie może mieć żadnych przestrzennych elmentów. Aż tu którejś niedzieli głaskałam sobie papierki UHK GALLERY i popatrzyłam na aktualną mapkę z Szuflady i tadam! Dołożyłam jeszcze piękną rameczką Stempell&Kartoon i motylka z prezentów od Effinki, wyciągnęłam maszynę i baaardzo mi się podoba efekt! Wreszcie może sobie stać na półce bez wstydu. Tylna okładka bez zdjęcia, bo wygląda prawie tak samo.

**********

For some time already I had this cheap pocket-album hurting my eyes on the shelf, but I had no idea what to do with it. I couldn't embellish it with anything dimensional as the cover is in a plastic sleeve. And finally last Sunday I was browsing papers from UHK Gallery and noticed a sketch from Szuflada and TADAM! I dug out the sewing machine, added a beautiful frame from Stempell& Kartoon I was gifted at the last meeting, and I am pretty happy with the effect. At last I don't have to hide it! The back cover is very similar, just without die-cuts, so no pic.


Zgłaszam tę pracę na następujące wyzwania:
UHK - Wyzwanie #1 - Brąz
Szuflada - Wyzwanie #31

*********

A na koniec jeszcze albabetyczne candy w Stempell and Kartoon:

6 komentarzy:

  1. piękna okładka!Jak najbardziej rozumiem słabość do UHKowych papierków:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow - that is gorgeous! I have several kraft covered notebooks I need to do something with, and I'm totally stuck for ideas!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna kartka! Zapraszam Cie kochana do mnie po wyróżnienie. Nie szkodzi, jeśli nie przyjmujesz.
    http://arttscrap.blogspot.com/2011/08/wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka elegancja z kartki bije:)
    Ślicznie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń