środa, 15 grudnia 2010

Kolejny sabat

Po raz drugi miałam w sobotę przyjemność gościć u przemiłej Asi.P w Rzeszowie na spotkaniu skrapowym. Jak zwykle wspaniała atmosfera, pyszne jedzonko, szał pracy - mnie czasu braknie na wykorzystanie tych wszystkich odbitek!


Na każde spotkanie przygotowujemy coś na wymianę - w listopadzie były to pudełka po zapałkach (oczywiście nie zrobiłam fotki wtedy), teraz notesy "Art inspiracje". Mój wygląda tak:






 W środku ma postemplowane i potuszowane kartki, 4 zakładki z działami i kieszonkę na karteczki/tagi. Natomiast nie podoba mi się napis na przodzie, ja jednak wszystko muszę drukować a nie pisać ręcznie...  A tu wszystkie notesy razem (zdjęcie skradzione z bloga Joasi). Ja wylosowałam notes zrobiony przez Joasiunię - ten czarno-czerwony:


Pomimo fatalnej pogody i paskudnej drogi naładowałam akumulatorki na maxa, dziękuję dziewczyny! Do zobaczenia za miesiąc!

Jeżeli ktoś by szukał więcej informacji o spotkaniach, zapraszam na maila lub na forum Scrappassion.

************************************

A na koniec zdjęcia wczorajszych wypieków - drożdżowe ślimaki z orzechami i bezglutenowe ciasteczka ryżowe które przygotowałam na spotkanie.



2 komentarze:

  1. I have no idea what you said...but those goodies look delicious - and it sure looks like you've been busy crafting away!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hihi no popatrz jaki błąd mi się wkradł:D Już poprawiłam dzięki!:D Normalnie niezła wtopa jak przecinka zabraknie:D
    Co do zdjęć-spoko loko:D Hehe stempelki to i ja nie wiem kiedy wykorzystam:D Staram się dodawać do wszystkiego,ale czasami się nie da;)

    No i jakie ciasto woow!!!:) Bosko wygląda:) A kleiczki uwielbiam:D Bo u nas się to nazywa kleiczki:)

    Pooozdrawiam:* A notesu nie bój się rozdziewiczyć no co Ty:D
    Ale P.S. Wiem coś o tym,bo i ja boję się swojego zaadoptować w sensie do tych inspiracji,żeby było wszystko fajnie:D Ale jak pooklejam zaproszenia-które zaczęłam robić:>:) To się wezmę za notesiorek:D

    Pozdrawiam buziaki:*

    OdpowiedzUsuń