czwartek, 30 września 2010

Słodka rozdawajka

Tak sobie czytam różne blogi, podziwiam prace kreatywnych dziewcząt, nie gardząc przy okazji szansami na zdobycie pięknych prezentów, i przyszło mi do głowy, że wypadało by zrobić jaka imprezę na wprowadziny na nowego bloga. Ponieważ małe są szanse, abyście dotarły do mnie na prowincję, zdecydowałam się zaproponować Wam rozdawajkę, zwana popularnie "candy". Skoro słodycze, to proszę, koszyczek słodkości (nie ma obaw, część dietetycznych :P):



Mam nadzieję, że koszyczek dotrwa w takim stanie do losowania :P A na dokładkę dorzucę parę włóczek, zakupionych w ilościach hurtowych przez małża, w czasach kiedy jeszcze planował robienie krajek. Jak zwykle, przeszło mu po kilku próbach ( udanych!), a magazyn włóczek został. ja z nich raczej nie skorzystam, więc może komuś się przydadzą. Większość ma zdjęte etykiety, a wykorzystane jest 2-5 m włóczki. Jest to 10 motków włóczki wełnianej i bawełnianej plus trzy niepełne.



Zasady takie jak zwykle:
1) napisać komentarz pod tym postem deklarując chęc przygarnięcia rozdawajki
2) zlinkować candy na swoim blogu dodając jedno ze zdjęć
3) zaplanować sweterki, czapki i szaliczki na zimę :)
Osoby będące obserwatorami tego bloga dostają dodatkową szansę przy losowaniu.
Zapisy.. pomyślmy.. do urodzin Juniora - 31 października. Losowanie 3 listopada - bo wiadomo, Zaduszki.


I'd like to make a "blogwarming" candy for this new blog - including assortment of sweets and bewerages in addition to some 10 balls of wool and cotton threads plus three opened ones. To take part in this giveaway, you have to:
1) posta comment declaring you want it
2) post the candy pic and info on your blog
persons obserwing the blog will have a double chance of winning.
You may sign for the candy till my son's  birthday on the 31st of October. I will make the draw on the 3rd of November due to Polish holiday in the meantime.

38 komentarzy:

  1. Wygląda wszystko przepysznie :D A jeszcze te moteczki!! Pewnie, że się piszę, tam gdzie rozdają motki tam nie może mnie zabraknąć :)) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mmmm i słodko i motkowo :D piszę się z przyjemnością :D mój adres http://ineskowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo, tam, gdzie takie słodkości, tam i ja :)

    www.zaczarowaneszydelko.ofu.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. zapisuje sie mimo, że na drutach nie umiem robić. za to moja mamusia potrafi więc sie zapisuję bo czapka i szyjogrzej na zimę potrzebny :)
    http://dziurka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. To i ja się zapisze takim słodkościom nie da się odmówić no i zostaje obserwatorem :) www.asiascrap.pl
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. 1) chęć przygarnięcia wyrażam
    2) zalinkowałam zdjęcie
    3) mam już zaplanowane: szalik, czapka, skarpety... :oP
    Pozdrowienia!
    krasnalka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz widzę takie candy z krwi i kości, tzn. z czekolady i innych słodkości ;)
    Nom, nom, zgłaszam się:D
    Pozdrawiam,
    Ola
    http://nojta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cukiereczki, batoniki miam miam;-)
    Wełenki ekstra, właśnie postanowiłam porzucić krzyżyki dla szydełka i drutów;-)
    Dlatego też to candy jest właśnie dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodkie to ja mogę ... dobre na stres:)
    A można zaplanować na maszynę dziewiarską ... ?
    Pozdrawiam:)
    Chwilowo gadżet ,,obserwuj,, nie chce spełnić mojego żądania (tak mi ciągle wyświetla) ... spróbuję później.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nadal obserwuj nie działa... A te słodkości i wełenki, miałabym dużą motywację zacząć w końcu coś robić na drutach, no i może na szydełku się nauczyć czegoś.. Pozdrawiam serdecznie, będę zaglądała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. problemy z obserwowaniem zauważyłam już wcześniej odwiedzając inne blogi, mam nadzieje, że to ogólnie na blogspocie i naprawia szybko, a nie tylko u mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  12. jako uboga studentka szansy na taaaaaaką ilość jedzenia przepuścić nie mogę! a i wełna się przyda na nowe zimowe rękawiczki :)

    Pozdrawiam, Shenny :)
    http://by-shenny.blogspot.com/

    (a obserwuj nie wiem dlaczego, ale mi działa tylko jak go kliknę na tym pasku na samej górze bloga - bo ten przycisk na blogu, który wyświetla się przy liście obserwujących, jakoś nie współpracuje)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie no taki słodkościom oprzeć się nie można:)
    Poproszę :)))
    http://kaliszmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. To i ja spróbuję szczęścia. Zaraz zamieszczę stosowną informację na blogu.
    Podrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam słodycze! Więc ustawiam się w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Marze o wygranej :) jestem uzależniona od słodyczy :) i wełenka też się przyda bo mam zamiar się w końcu czegoś nauczyć :)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Alez pryszności :) Wyrażam chęc - a moteczki już druty szykuję hihihi

    OdpowiedzUsuń
  18. jak dla mnie, to te słodkości mogą być niedietetyczne - dla takiej ilości przysmaków warto zgrzeszyć ;)
    zapisuję się zatem licząc na grzeszenie:)

    pozdrawiam,
    http://decou-galeryjka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ja tez sie ustawiam :) mniam mniam :* nie moge sie doczekac losowania:* juuuuz baardzo daaaaaawno mi sie nie szczescilo w lsowaniach wiec moze te slodkosci? hmmm :* buuziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  20. wow...super rozdawajka.moje szydełko się cieszy.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.Ania

    OdpowiedzUsuń
  21. Super cukiereczki... miam miam....
    Staje w kolejce... :)

    Pozdrawiam serdecznie

    http://muszelka27.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Pysznie, słodko i włóczkowo:) Też się zapisuję i czekam niecierpliwie na losowanie;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapisuję się z wielką chęcią. Piękny cukieras.

    OdpowiedzUsuń
  24. JAK MILO,ŻE TRAFIŁAM NA TWÓJ BLOG I SŁODKOŚCI KUSZĄCE NIE OPRĘ SIĘ POKUSIE,WIEC ZAPISUJE SIĘ.OBSERWATOREM TWOJEGO BLOGA OCZYWIŚCIE JESTEM.POZDRAWIAM!
    http://alicja11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale super SŁODYCZY, zapisuję się
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam słodycze, więc ustawiam się w kolejce :). Pozdrawiam
    http://haftowanyswiathelksy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. zapisuję się szybko takiej okazji nie można przepuścić ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Можно и мне поучаствовать в такой не деетической конфете!?Встану в очередь.
    http://wwwdomovenok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. W ostatniej chwili, ale też się zapisuję:) Co prawda nie tyle słodycze mnie kuszą co te włóczki, ale amatorów słodkości u mnie w domu nie brakuje:)
    www.zaplatane-niteczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj. udało się w ostaniej chwili.;)
    Włóczki na pewno by się przydały.:)

    http://magiczneklebuszki.blogspot.com/
    Gorąco pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  31. ten koszyk słodyczy mnie kusi niesamowicie...
    a włóczka... czas byłby najwyższy przypomniec sobie co nieco... byłoby fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Prawie bym przegapiła takie cudności i słodkości w dosłownym słowa znaczeniu, a te włóczki... Ymm.. Apetyczne. Szczęście mi ostatnio nie dopisuje, ale trza próbować ;-))
    http://nitkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ojej jakie piękne włóczki, zapisuję się i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. również zgłaszam się do zabawy
    http://przykubkukawy.blox.pl/html
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam nadzieję że jeszcze się załapałam :)
    I z chęcią przygarnę takie cuda!

    Pozdrawiam, Dominika

    OdpowiedzUsuń
  36. Dziękuję wszystkim serdecznie za udział w zabawie, jutro postaram się zrobić losowanie.

    OdpowiedzUsuń