niedziela, 26 września 2010

Karteczki - Mojo Monday

W końcu się wzięłam i obfotografowałam karteczki, które powstały ostatnio. Część inspirowana wyzwaniami, choć nie zawsze z nimi zdążałam :)

Wyzwanie na Mojo Monday - mapka.

Zrobiłam 3 karteczki do tej mapki:
Pierwsza karteczka w której po raz pierwszy zacząłam "niszczyć" brzegi.

Inspired by this map, I made 3 cards.
My first attempt at scratching and distressing paper edges.


Second card, freezing for a change, with a mirror image of the map.
Karteczka "zimowa, inspirowana też wyzwaniem w Twórczym pokoju - tytuł tego wyzwania to "mroźnie" Uzyłam tutaj lustrzanego odbicia mapki.


Ostatnia karteczka, w typie dziecinnej laurki, z różnymi rzeczami śmieciowymi - papier, farbki, bibuła, patyczki do lodów, pianki, takie futrzaste druciki, filc, sznurek i coś niezidentyfikowanego :)
And a third card, kind of silly kid stuff with lots of different stuff used - paper, tissue, paints, wooden sticks, mossgumi, craft furry sticks, hemp, and lots of things I can't really identify :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz